Vuosikuulutus

7.7.2021

SÄKYLÄN KUNTA

Valtuuston kokoukset alkusyksystä 2021 pidetään kunnanvirastossa 16.8.2021, 30.8.2021. Kokoukset alkavat pääsääntöisesti klo 18.00. Loppuvuoden 2021 kokousten aikataulu tarkentuu syksyllä. Tarvittaessa kokouksia pidetään muinakin aikoina.

Kunnanhallituksen kokoukset alkusyksystä 2021 pidetään kunnanvirastossa 23.8., 6.9., 20.9. Kokoukset alkavat pääsääntöisesti klo 17.30. Loppuvuoden 2021 kokousten aikataulu tarkentuu syksyllä. Tarvittaessa kokouksia pidetään muinakin aikoina.

Pöytäkirjat ovat nähtävänä yleisessä tietoverkossa vähintään muutoksenhakuajan.

Kunnanvirasto / Kunnanviraston puhelinvaihde 02 83 281, avoinna arkisin 9.00-15.00.

Sosiaalityöntekijöiden soittoaika on ma – to klo 9.15-10.00.

Kunnanvirasto on avoinna maanantaista perjantaihin kello 8.00 – 15.45. Kunnanvirastolla noudatetaan liukuvaa työaikaa. Kiinteä työaika, jolloin kunnanviraston henkilöstö on pääsääntöisesti samanaikaisesti työpaikalla, on kello 9.00 – 15.00. Sopimuksen mukaan kunnanvirastolla voi asioida myös virallisen aukioloajan jälkeen kello 17.00 asti.

Sivuvastaanotot:

MELA:n asiamies ajanvarauksella puh. 029 435 2616

Kokemäen oikeusaputoimisto ajanvarauksella puh. 029 566 0530

Yhteispalvelupiste, avoinna arkisin klo 9.00-15.00. Yhteispalvelupisteessä on mukana Säkylän kunta, KELA ja Verohallinto.

Säkylä 7.7.2021

SÄKYLÄN KUNNANHALLITUS