Lähihoitajan sijaisia haetaan kesätöihin ja keikkatyöhön

12.3.2019

Säkylän kunnan palvelukotiin Valkamaan ja Poukamaan , kotihoitoon sekä terveyskeskussairaalaan haetaan lähihoitajan sijaisia kesätöihin sekä keikkatyöhön.
Palvelukoti Poukamassa on 14 asukaspaikka ja Valkamassa 16 asukaspaikkaa. Työ on kolmivuorotyötä.
Terveyskeskussairaalassa on 18 (+6) potilaspaikkaa ja se on luonteeltaan akuuttiluonteinen osasto. Työ on kolmivuorotyötä.
Kotihoito on asiakkaan kotona tapahtuvaa hoiva- ja hoitotyötä, joka perustuu asiakkaan kanssa yhdessä laadittuun hoito- ja palvelusuunnitelmaan. Työ tapahtuu kahdessa vuorossa arkisin ja viikonloppuisin.

Kelpoisuusehtona sijaisuuksiin on lähi- tai perushoitajan tutkinto tai alan opiskelija. Tehtävässä edellytetään tartuntatautilain 48 §:n edellyttämää rokotussuojaa. Palkkaus KVTES:n mukaan.

Voit toimittaa hakemuksesi www.kuntarekry.fi hakulomakkeella tai osoitteella: Säkylän kunta, Perusturva, Rantatie 268, 27800 Säkylä tai perusturva@sakyla.fi tai ota yhteyttä puhelimitse/sähköpostitse palvelukodin esimies Anu Soini p. 044-4328114 anu.soini@sakyla.fi, terveyskeskussairaalan sairaalapalvelujen esimies Taru Lehtimäki p. 050-5604413 taru.lehtimaki@sakyla.fi tai kotihoidon esimies Taina Vehmanen p. 044-7328120 taina.vehmanen@sakyla.fi.