Lähihoitajan/ohjaajan sijaisuus Sinisiivessä haettavana

23.2.2021

Haemme uudelleen LÄHIHOITAJAA /OHJAAJAA määräaikaiseen sijaisuuteen ajalle 1.4.-30.12.2021 Säkylän kunnan asumisyksikkö Sinisiipeen.

Sinisiipi on ympärivuorokautista palvelua tarjoava 12-paikkainen kehitysvammaisten asumisyksikkö. Sinisiiven asukkaat osallistuvat omien voimavarojensa mukaan asumisyksikön päivittäiseen toimintaan. Sinisiivessä tuetaan jokaista asukasta yksilölliset tarpeet huomioon ottaen.

Sinisiiven asumispalveluyksikössä työskentelee vastaava sairaanhoitaja ja 10 ohjaajaa. Ohjaajan tehtäviin kuuluu asukkaiden yksilöllinen ohjaaminen, tukeminen ja auttaminen arjen askareissa, perus- ja lääkehoito sekä harrastus- ja vapaa-ajantoiminnan tukeminen, suunnittelu ja järjestäminen. Myös asukkaiden asioiden hoitaminen ja kodinhoidolliset työt (ruuanlaitto, siivoaminen, pyykkihuolto) yhdessä asukkaiden kanssa kuuluvat työnkuvaan. Yhteistyö asukkaiden lähiverkoston kanssa on tärkeää.

Työntekijältä edellytetään aitoa kiinnostusta asiakkaiden hyvinvoinnin tukemiseen sekä joustavaa, päättäväistä ja lämmintä työotetta. Kelpoisuusehtona on sosiaali- ja terveysalan perustutkinto. Huomioimme myös alan opiskelijat.

Arvostamme kehitysvamma-alan työkokemusta, hygieniapassia sekä suoritettua EA1-koulutusta sekä voimassa olevaa LOVea. Edellytämme valittavalta henkilöltä tartuntatautilain 48 pykälän mukaista rokotussuojaa ja rekisteröitymistä Valviran Suosikki- tai Terhikki-ammattihenkilörekisteriin.

Työ on kolmivuorotyötä. Palkkaus KVTES. Työ alkaa 1.4.2021 tai sopimuksen mukaan. Aikaisemmin toimitetut hakemukset huomioidaan.

Yhteydenotot ja tiedustelut asumispalvelujen esimies Jenni Kossila, puh. 044 457 5250, jenni.kossila@sakyla.fi

Pyydämme Sinua toimittamaan hakemuksesi 10.3.2021 mennessä. Ensisijaisesti hakemukset tulee toimittaa www.kuntarekry.fi hakulomakkeella tai osoitteella: Säkylän kunta, Sosiaalitoimi, Rantatie 268, 27800 Säkylä tai sote@sakyla.fi